måndag 5 november 2007

Grillkrog blev uppgrillad

Ja, jag har en hel del galjhumor kring det hela. Grill har jag gillat då jag besökt stockholm. Så det känns trist att det nu är bara aska kvar. Skall man skoja till det så är det ju när kolen glöder som det är bäst att grilla.

Det talas redan idag om mordbrand och visst, det kan det vara. Samtidigt så är det mer massmedia som vill förstora upp det hela för det mesta. Ett kök med alla prylar och så kan börja brinna med.

Det är trist att det sker. Nu finns det ett ställe mindre att besöka tills det är uppbyggt igen. För jag hoppas den kommer tillbaka.

Vad som är viktigt att komma ihåg är att ingen människa kom till fysisk skada. Det är ju det viktigaste.

DN SVD

3 kommentarer:

Anonym sa...

Synd att det just skedde i en av Stockholms bästa restauranger. Jag brukade vara där flera gånger i månaden. Var ska man nu äta grillbuffe? Hoppas man bygger upp det igen!

Anonym sa...

Stockholms bästa restaurang! Bygg upp den igen Melker, det är den värd!

Anonym sa...

grillkrogar lever farligt.

hur många krogar har melker????