måndag 26 november 2007

Lite om varje

De senaste dagarna har det haglat in mail. Mail om både det ena och det andra, fast mest har det handlat om plastikkirurgen. 90-95% har varit positiva och handlat om det att media dömt för tidigt. De övriga har varit negativa. De har hotat mig som person. De har trott jag hetat både det ena och andra. Fast de har inte haft rätt en enda gång bör tilläggas.

Låt mig klargöra en sak. Jag misstror både plastikkirurgen och målsägaren. Ingen av vittnesmålen känns trovärdiga så som det förts fram.

Att hota mig så jag skulle bli rädd och stänga mig blogg fungerar inte. Varken då jag skrev om stureplansprofilerna eller rödeby har hoten hjälpt. Snarare har det sporrat mig att vara ännu mer på.

Det fria ordet är viktigt. Speciellt i en tid då massmedia är en enda röst.

En annan fråga som dykt upp är det om Apples iPhone. Många misstror mina källor. Dock tycks många missa att alla pusselbitar har fallit på plats. Det blir 3G och Telenor. Försök inte komma med hot här heller. Det hjälper inte. Jag kommer bevaka iPhones antåg till sverige.

Har ni frågor eller synpunkter. Skicka ett mail. Adressen finns där till höger!

Inga kommentarer: