tisdag 20 november 2007

SVTs största talang!

Anne Lundberg har talangen. Det finns få som går så bra genom rutan som Anne Lundberg. Charmig, duktig, glad och med ett leende som kan få ett isberg att smälta.
Att Anne Lundberg nu får det finaste hedersuppdraget tycker jag är kul. Julvärd är viktigt. Speciellt för alla ensamma som sitter runt om i landet och bara har tvn som sällskap. Anne Lundberg borde få fler större produktioner. Babben och Lasse Kronér tillsammans med Anne Lundberg tror jag på!

Grattis Anne Lundberg!

AB DN SDS SVD

2 kommentarer:

Mårthen sa...

Det är svårt att veta om du är ironisk, eller om du faktiskt är något så unikt som "svenska folket" personifierat. Själv har jag svårt att tänka mig något hemskare än ett program som leds av just den trion.

Byxorna Nere sa...

mårthen: Det skall vara en utmaning att se ironin.

Kan jag säga jag ser på antikrundan men inte mycket annat på SVT för deras programledare är så ointressanta.

Så då vet du om det var ironi eller inte! ;-)