När gjorde de ansvariga senast en marknadsanalys av vad de unga är intresserade av? Det känns som de bara kört på magkänsla och "trott" en massa. De skyller på att det är en svårflörtad grupp, men sanningen ligger mer i att inte veta något om målgruppen.
En annan faktor är bristen på marknadsföring. Det tar tid att lära sig hur saker och ting hänger ihop. Dator spel är inte lika "unikt" för dagens generation som för de som skapar spelen idag.
SDS SDS
torsdag 1 november 2007
Dålig koll på vad unga vill ha
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Snubbel snubbel, sa Natasjan och hamnade här när hon letade efter en sak. Har dock lite bråttom men bara noterat en liten sak på några av inläggen jag mkt snabbt tittat igenom. Särskrivningar, tex. "dator spel". Har datorn blivit knäpp? ;-) Ha en bra dag!
Skicka en kommentar