onsdag 5 december 2007

Jag är fegare än Barbro Jönsson!

Chefsåklagare Barbro Jönsson är en hjältinna. Hon vågar stå upp emot de kriminella. Jag inser jag fegar att skriva om de kriminella. Just dessa yrkeskriminella. Speciellt då jag tidigare har fått hot som inte känns ok. Det känns samtidigt fel att tystas, fast vi är ju alla rädda om vår familj. Det handlar om att väga in vad som kan ske och vad det är värt att skriva om vissa saker.

Kanske har jag sett för mycket vad som kunnat ske i Malmö med personer som gått emot dessa yrkeskriminella. Känner med att fler i bloggsfären fegar. Vi vågar inte ta ställning emot de här elementen. När jag skrev om Rödeby så fick jag uppleva en massa hot. Det skrämde mig mycket. Sedan dess läser jag inte kommentarerna själv. Det gör min webmaster. Han grovsorterar.

AB AB DN DN

Andra bloggar som skriver om:

Inga kommentarer: