torsdag 27 december 2007

Babyboom hos Zlatan!

Visst ser Zlatan mer harmonisk ut nu än för ett par år sedan? Helena Seger är nog det bästa som kunde hända Zlatan. Han mognar och ser ut att må bra. Mycket ligger nog i relationen med Helena. Helena har alltid varit målinriktad och det märks tydligt att hon har påverkat Zlatan i rätt riktning.

Frågan är väl hur länge han kommer spela fotboll.

Villan i Malmö är stor. Om några år är det skolstart för Maximilian samt det blivande syskonet och får jag gissa så kommer barnen gå i skola i Malmö. Kan det då finnas en chans att Zlatan kommer att spela i MFF?

Ja, just det där att Zlatan igen skall spela i MFF har väl många tänkt på då köpet av villan blev klart. Fast MFF får ju med ha en stark ekonomisk sponsor så som HIF hade för Henke. För Zlatan lär vilja ha en hel del betalt.

Så som en MFFare så hoppas man ju. Zlatan i MFF 2011? Vore det inte ge SM-guld?


AB SDS

3 kommentarer:

Göte Børge sa...

Nu fattar jag inte. Är detta den osminkade sanningen? Jag tycker det låter som Allers...

Byxorna Nere sa...

Göte Børge: Försöker skriva om allt. Att Zlatan skall spela i MFF igen är ju alla malmöbors önskan!

Anonym sa...

Vad jag inte förstår är vad Helena Seger ska med Zlatan till.
Jag känner henne ytligt och jag vet att hon är en intelligent tjej som ser till djupare egenskaper - något man knappast kan beskylla Zlatan för att ha.