Kollegans son som varit vegetarian i sju år blev plötsligt sjuk. De fann inga fel i början. Sen visade det sig att han saknade ett antal vitaminer i sin kropp som han inte fick i sig med den vegetariska kosten. Det får man inte glömma. Det finns en hel del bra i köttet med!
SDS
Visar inlägg med etikett vegetarian. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett vegetarian. Visa alla inlägg
fredag 16 november 2007
Glöm bara inte extra vitaminer
kl.
13:22
1 kommentarer
Etiketter: hälsa, kost, mat, vegan, vegetarian, vegetariskt, välbefinnande
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)






