Massmord/självmordssekt, pedofil och plan som störtar. Ja man kan ju fråga sig vad för typ av PR-kampanj Vancouver sysslar med. Lite väl många saker på kort tid. Vill man vara konspiratoriskt lagd och troende så tror man ju nästan det rör sig om att gud glömt bort staden.
DN DN DN HD HD HD SDS SDS SVD SVD
Visar inlägg med etikett självmordssekt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett självmordssekt. Visa alla inlägg
lördag 20 oktober 2007
Vancouver, staden som gud glömde?
kl.
17:11
1 kommentarer
Etiketter: kanada, massmord, pedofil, pedofiler, självmordssekt, Vancouver
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)






