Visar inlägg med etikett drevet. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett drevet. Visa alla inlägg

fredag 2 november 2007

Svarta tjänster, vem har inte någon gång anlitat det?

Drevet börjar bli löjligt nu. Kollade du upp att din lokala pizzeria har f-skattesedel? Nä du bryr dig inte när din pizza bara kostar 50:-. Betalade du polaren lite pengar när han hjälpte dig måla om? Betalade du arbetsgivaravgifter på det?

Skulle vilja se någon svensk som inte anlitat någon form av svarta tjänster. Inte en enda skenhelig journalist kan garantera det.

DN SVD