Vi är många som hoppades på att det skulle bli en allsång i sommar utan Lundin. Nu tycks han vilja vara med igen. Fan, fan, fan. Så nu kommer vi vara många som retar oss på tondöva programledare som skall försöka sjunga. Varför plågas vi ännu ett år?
SVD
Visar inlägg med etikett anders lundin. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett anders lundin. Visa alla inlägg
lördag 17 november 2007
Håll ditt löfte Anders Lundin!
kl.
16:47
2
kommentarer
Etiketter: allsång, anders lundin, skansen, SVT
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)






