Visar inlägg med etikett anders lundin. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett anders lundin. Visa alla inlägg

lördag 17 november 2007

Håll ditt löfte Anders Lundin!

Vi är många som hoppades på att det skulle bli en allsång i sommar utan Lundin. Nu tycks han vilja vara med igen. Fan, fan, fan. Så nu kommer vi vara många som retar oss på tondöva programledare som skall försöka sjunga. Varför plågas vi ännu ett år?

SVD