Byxorna nere vi visar den osminkade sanningen

Det digitala fikabordet. Politiskt oberoende liberala med grundsynen vilande på FNs deklaration för mänskliga rättigheter. Ej politiskt korrekt. Nöje, mode, politik, it, journalistik, matlagning, musik och annat i en enda stor mix. En av många bloggar ifrån vackra Malmö.

Visar inlägg med etikett älgjakt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett älgjakt. Visa alla inlägg
tisdag 9 oktober 2007

Bamse mördad

›
Vad har hänt med respekten för vår fauna? En björn är ett rovdjur. De jagar sina byten. Inte alls konstigt. Precis på samma sätt som de här ...
2 kommentarer:
›
Startsida
Visa webbversion

Vi som skriver bloggen

Byxorna Nere
Malmö, Skåne, Sweden
Detta är en blogg om saker vi ser runt omkring i vårt samhälle. Ibland är det om brott och straff. Ibland om IT. Ibland om korkade lagar. Ibland om en ny bil. Helt enkelt vi skriver om allt.
Visa hela min profil
Använder Blogger.