Danmarks statsminister Anders Fogh Rasmussen är inte känd för att vara diplomatisk. Vi som bor i södra delarna av landet och får in dansk tv inser att han mer än en gång gått över gränsen.
Anders Fogh Rasmussen skulle säkert inte trivas på möllevången i Malmö. Det kan vi ju alla vara eniga om. Det är kanske dags att inse att världen blir allt mer mångkulturell och det är dags att anpassa sig, även i Danmark.
http://www.dagen.se/dagen/Article.aspx?ID=143088
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar